Κυριακή, Μαΐου 21, 2006

Στο σχολείο τα παιδιά με φωνάζουν αγοροκόριτσο επειδή παίζω με κορίτσια. Εγώ νόμιζα πως μόνο κάποια κορίτσια που παίζουν με αγόρια μπορούν να λέγονται έτσι. Ρώτησα τη μητέρα μου αν έχουν δίκιο κι εκείνη μου είπε "πήγαινε να μαζέψεις το μπουρδέλο σου". Ρώτησα τη φίλη μου την Ρόζα τι είναι το μπουρδέλο και μου είπε " είναι ένα μέρος γεμάτο γυναίκες" . Οι άντρες πάνε λοιπόν στο γήπεδο, οι γυναίκες στο μπουρδέλο. Δεν με πειράζει που με λένε έτσι τα παιδιά. Με πειράζει που με κοροϊδεύουν που δεν μπορώ να πω το "ρ" και που είμαι πιο σκούρος απο αυτούς. Εγώ θα μάθω να λέω το "ρ" , αλλά για το δέρμα μου δεν μπορώ να κάνω κάτι. Κι ούτε θα σταματήσω να παίζω με τα κορίτσια. Είναι πιο καθαρά και πιο όμορφα. Εκτός απο τον Σταμάτη στο άλλο τμήμα που είναι πιο όμορφος και πιο καθαρός και πιο αστείος απ' όλους.
Τα αγοροκόριτσα που πάνε όταν μεγαλώσουν; Στο μπουρδέλο ή στο γήπεδο;

5 Comments:

Blogger sensualmonk said...

i'll show you
[if you let me]

5/22/2006 10:49 μ.μ.  
Blogger I have been here before said...

why not. . .

5/23/2006 2:17 π.μ.  
Blogger sensualmonk said...

[please apply within]

5/25/2006 11:19 μ.μ.  
Blogger I have been here before said...

[δε ομιλώ την γαλλικήν. . .]

5/26/2006 10:50 μ.μ.  
Blogger sensualmonk said...

[p'tit menteur! ;-)]

5/27/2006 3:48 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home