Κυριακή, Μαΐου 28, 2006

Από μικρό παιδάκι ήξερα πως τα μωρά δεν τα φέρνει ο πελαργός και πως δεν υπάρχει άγιος βασίλης. Η μαμά μου είπε «Δε θες να ξέρεις πως έρχονται τα μωρά» αλλά εγώ έμαθα. Τα μωρά έρχονται με το σεξ. Το διάβασα σε ένα βιβλίο. Μάλλον το σεξ πονάει. Γι’ αυτό κι εγώ προσπαθώ να είμαι το καλύτερο παιδί αφού η μητέρα μου πόνεσε τόσο για να με φέρει στον κόσμο.
Την Κυριάκη που πήγα με τους γονείς μου και τον αδερφό μου στην ταβέρνα, είδα στην τουαλέτα δύο ξένους να φιλιούνται. Ήταν και οι δύο άντρες. Αλλά όταν κάθισαν στο τραπέζι τους ούτε καν αγκαλιαζόντουσαν. Ούτε οι γονείς μου αγκαλιάζονται αλλά νομίζω πως ούτε φιλιούνται πια.
Αφού και οι άντρες φιλιούνται γιατί όλοι έχουμε μαμά και μπαμπά? Φιλιούνται και οι γυναίκες? Υπάρχουν παιδιά που έχουν δύο μαμάδες ή δύο μπαμπάδες όπως υπάρχουν παιδιά που έχουν μόνο μαμά ή μόνο μπαμπά? Και γιατί το βιβλίο που διάβασα δεν έγραφε κάτι γι’ αυτό? Νομίζω πως εγώ θα ήθελα να έχω δύο μπαμπάδες. Αλλά ποιος θα με έφερνε στον κόσμο? Μήπως τότε θα με εφερνε ο πελαργος?
Ρώτησα τη μαμά αν οι άντρες πονάνε όταν κάνουν παιδια όπως πονάνε και οι γυναίκες και μου είπε κάτι που δεν το κατάλαβα. Μου είπε «καποιοι άντρες πονάνε επειδή δεν μπορούν να κάνουν παιδιά» και χαμογέλασε. Της είπα να ρωτήσω τον μπαμπά που είναι άντρας και θα ξέρει καλύτερα και μου είπε «ο μπαμπάς δεν είναι για να του κάνεις ερωτήσεις, αλλα ανακοινώσεις. Και είσαι μικρός ακόμα.» Όταν δεν καταλαβαίνω την μητέρα μου καταλαβαίνω ποσο έξυπνη είναι και πως δε θα την άλλαζα ούτε για εκατό μπαμπάδες.