Σάββατο, Ιουνίου 10, 2006

Και ξαφνικά άρχισαν τα βιβλία να κινούνται. Γλίστρυσαν από τα ράφια σαν να ‘ταν ξωτικά και νεράιδες κι ανοιγμένα, το καθένα στην αγαπημένη μου σελίδα, άρχισαν να πετούν στο σαλόνι. (Οι συλλογή του Αναγνωστάκη έμεινε ακίνητη, ίσως επειδή δεν έχω αγαπημένη σελίδα.)

Αμέσως σηκώθηκα να κλείσω το παράθυρο μη μου φύγει κάποιο. ( Η Ναν Γκόλντιν και ο Έλλιοτ ποτέ δεν ταίριαξαν σε αυτή τη βιβλιοθήκη.)
Πάνω απ’ τον ώμο μου, φτυστός γεράκι στον ουρανό της Φιλερήμου, ο Τεννεσσί Ουίλλιαμς. Στην τελευταία σελίδα του Γυάλινου Κόσμου. Από το ταβάνι, η Όουτς ετοιμαζόταν για ελεύθερη πτώση.

Ξαφνιάστηκα που η Γιουρσενάρ σύρθηκε κάτω από τον καναπέ. Οι Φωτιές θα έπρεπε να πετούν πιο υπερήφανα απ’ όλα τα υπόλοιπα βιβλία.

Ο Αναγνωστάκης στο ακριανό ράφι, κάτω-κάτω, καμπούριασε.

4 Comments:

Blogger I have been here before said...

ευχαριστώ (?)

6/10/2006 7:26 μ.μ.  
Blogger un certain plume said...

Ναι, αλλά δεν ήταν δειλός γιατί είχε συναίσθηση της δειλίας του. -που γράφει και στο ΥΓ.


(υπέροχο κείμενο)

6/11/2006 7:45 μ.μ.  
Blogger I have been here before said...

Ήθελε να ήταν ζωγράφος για να ζωγραφίζει μόνο τα χέρια της.

Αγαπούσε ακόμη και τον αριθμό του τηλεφώνου της.

[είμαι κρυφο-ρομαντικός, τι να κάνω!]

6/11/2006 8:00 μ.μ.  
Blogger Фе́ммe скатале said...

Tί όμορφο

6/13/2006 11:20 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home