Κυριακή, Ιουνίου 18, 2006

[...]

καθοτι κοιμηθηκα γυμνος, ξυπνησα γυμνος. Ουτε καν η αγαπημενη μου πρωινη στυση.

[...]

Εφερα τα γονατα σχεδον πανω απο το κεφαλι μου στηριζοντας με τα χερια τη μεση μου κι εμοιαζα σαν να ειχα παγωσει την ωρα που επιχειρουσα μιαν αναποδη κωλοτουμπα. Εκλεισα τα ματια και το στομα ( επειδη δεν θα το εκανα λόγω σεξουαλικης διαστροφης) και κατουρησα πανω στην κοιλια μου, το προσωπο μου, τα μαλλια μου, το παπλωμα μου.

[...]

Το ασχημο πεος μου, το μελαχρινο. αφου σηκωθηκε αυτο, ας σηκωθω κι εγω...

[...]
[...]

3 Comments:

Blogger me said...

Autes oi agaphmenes prwines stuseis...olo na klevoun thn parastash ston ypno ki otan ksypnas na feugoun. Egwistries hthopoioi... :-)

6/19/2006 3:42 π.μ.  
Blogger I have been here before said...

panta anoigokleinoume ta matia stis omorfes eikones. . .

6/19/2006 3:57 π.μ.  
Blogger I have been here before said...

τιμή μου!...

6/20/2006 2:21 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home