Πέμπτη, Ιουνίου 22, 2006

οι φάλαινες κάνουν φρουί

μικρό μου πόνοι
ή γάμα με & πέτα με στα βράχια

[ξέρω ένα μέρος κοντά σου θάρθω να με πας
κει που μυρίζουν ανθρώπινες καρδιές ζελέ κεράσι
& φάλαινες βγαίνουν στην ακτή με τα μωρά τους
που μοιάζουν με βότσαλα
που μοιάζουν με δαμάσκηνα
που μοιάζουν στη γλώσσα σου κει πάνω
θα αρθρώσω τα φωνήεντα της φαλαινικής φωνητικής

- γαργαλιέσαι μήπως?
- γαργαλιέμαι αλλά μέσα μου & μόνο με λέξεις- το πέος είναι λέξη?
- ζελεδένια σα νά ταν αρτηρία καρδιάς

το φάλτσο χτύπημα της κοιλιάς μου στην πλάτη σου
η σημαδεμένη γλώσσα μου θα σε φιλώ & θα γεύεσαι την ουλίτιδά μου
μικρό μου πόνοι]

ή φίλα με & φτύσε μου τα μάτια
ή φτύσε με κει που θες να σε φιλήσω να γίνουν οι γλώσσες μας χάρτες
[φτου] & βγαίνω από μέσα σου

μέσα μου

6 Comments:

Blogger niath said...

μικρό μου πόνοι...

...πόνοι όπως λέμε πονάω-πονώ

ή

το μικρό μου πόνι καβαλάω-καβαλώ??

6/22/2006 11:41 π.μ.  
Blogger I have been here before said...

ποια η διαφορά;

6/22/2006 1:40 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

διαφορά στο stand του videoclub...

6/22/2006 1:48 μ.μ.  
Blogger niath said...

ακομη και η επιλογη του stand παιζει σημαντικο ρολο στην διαχυση της ιδεας.
Και διαφοροποιει τα συναισθηματα που προκαλει

6/22/2006 4:33 μ.μ.  
Blogger I have been here before said...

ή το συναίσθημα παίζει ρόλο στη διάχυση της ιδέας, πολύ πριν το stand γίνει stand και η ιδέα γίνει ιδέα;

6/22/2006 5:50 μ.μ.  
Blogger niath said...

οταν η ιδεα περιμενει να γινει ιδεα, το συναισθημα αδυνατει να παιξει ρολο στη διαχυση της

6/22/2006 6:08 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home