Πέμπτη, Ιουνίου 29, 2006

Πατάω play, αυτό το τριγωνάκι δηλαδή, αναπαραγωγή γράφει στο φυλλάδιο με τις οδηγίες. Είχα πατήσει από πριν mute, αυτό το ηχείο με το Χ από πάνω δηλαδή, σίγαση γράφει στο φυλλάδιο με τις οδηγίες. Κοντινό στα μάτια ενός αγοριού. Όμορφα μάτια. Η εικόνα αδειάζει, θολώνει, δεν καταλαβαίνω, το αγόρι έχει χύσει στη χούφτα του. Μου δείχνει τα δάχτυλά του, εγώ όμως θέλω να ξαναδώ τα μάτια του. Σε λαχανί φωσφοριζέ το όνομά του. Όχι δε με ενδιαφέρει. Πατάω ffw, τα δύο αγκαλιασμένα τριγωνάκια δηλαδή, γρήγορη αναπαραγωγή γράφει στο φυλλάδιο με τις οδηγίες. Το ξαναπατάω, πιο γρήγορη αναπαραγωγή και άλλη μία, η εικόνα παγώνει. Μα εγώ δεν πάτησα pause, τις δύο παράλληλες γραμμούλες δηλαδή, παύση γράφει στο φυλλάδιο με τις οδηγίες. Ψάχνω το ΖΟΟΜ, δεν έχω διαβάσει κάτι γι' αυτό στο φυλλάδιο με τις οδηγίες. Κάπου στο βάθος της παγωμένης εικόνας, ακινητοποιημένο, το αγόρι μου. Ανάμεσα σε, κάτω από, πίσω από, αλλά θα τα βρω τα μάτια του. Η εικόνα μαυρίζει. Νo disk. . . No disk. . . No disk. . . 10 ευρώ από την ομόνοια, τι περίμενες. . .