Πέμπτη, Ιουλίου 27, 2006

1]μελωδικός βρόντος μάτωσε η πόρτα μου κι εμείς μιμούμαστε τον ήχο που κάνουν τα φίδια

2]στη μέση του πουθενά μου υπήρχε κάποτε μια πόρτα τώρα υπάρχει μια σκάλα

3]άνοιξα την πόρτα και βγήκα μέσα έκλεισα την πόρτα μέσα μου και μπήκα μέσα σου

4]έχω βάσιμες υποψίες οτι η πόρτα μου φλερτάρει την πόρτα της γριούλας απέναντι

5]και το φιλί είναι μια πόρτα και το χαστούκι θα μπορούσε να είναι όλα εκτός από την αγάπη

6]η μία πόρτα απέχει από την άλλη τόσο ώστε να μπορούν να ανοίγουν όλες δίχως να χαστουκίζονται

7]θα βάψω την πόρτα μου σομόν κ ύστερα θα την αντικαταστήσω μ' εσένα

4 Comments:

Blogger Фе́ммe скатале said...

Να'ρθω;

7/27/2006 3:08 μ.μ.  
Blogger I have been here before said...

θες; μπορείς;

7/27/2006 3:12 μ.μ.  
Blogger Фе́ммe скатале said...

Θέλω..
Μπορώ;

7/27/2006 11:02 μ.μ.  
Blogger AvaniFish said...

χμμ μ άρεσε πολύ αυτο :>

7/27/2006 11:13 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home