Κυριακή, Ιουλίου 23, 2006

3 Νιώθω το άρωμα σου στο πρόσωπο μου

νιώθω το άρωμα σου στο πρόσωπο μου
και το μυρίζω στα χέρια μου

θέλω να σου υποσχεθώ πράγματα

γιατί μου αρέσω έτσι όπως είμαι όταν μου χαμογελάς

και γιατί νιώθω το άρωμα σου στο πρόσωπο μου

νιώθω το άρωμα σου στο πρόσωπο μου
και το μυρίζω στα χέρια μου

θέλω να γεμίσω το ψυγείο μου πάστες και κόκα κόλα
και να περιμένω σαν ηλίθιος να το ανοίξεις την επόμενη φορά που
θα 'ρθεις

γιατί σου αρέσουν τα μάτια μου
και τα δάχτυλα των ποδιών μου


και γιατί νιώθω το άρωμα σου στο πρόσωπο μου

και το μυρίζω στα χέρια μου

θέλω να καθαρίσω όλο το σπίτι

γιατί πρόσεξες το πραγματάκι στη λεκάνη που μυρίζει
γκρέιπ-φρουτ
και γιατί μου ζήτησες να σβήσω το φως την πιο κατάλληλη στιγμή

και να φτιάξω μια μπλούζα με το ριχτάρι του καναπέ

που ποτίστηκε με το άρωμα σου

αυτό που νιώθω στο πρόσωπο μου
και μυρίζω στα χέρια μου

1 Comments:

Blogger I have been here before said...

γεια σου ! [ ας είναι και κάτι απλό στην αγάπη, ε; ]

7/24/2006 2:28 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home