Σάββατο, Ιουλίου 15, 2006

Μούσκεμα
Τρίβω το πρόσωπό μου με σαπούνια, σφουγγάρια, κρέμες, όλα διαλυτικά για την ψυχούλα μου


Τρίβω τη μούρη μου στον καθρέφτη βγάζω τη γλώσσα μου την ξύνω να φύγει η σαπίλα από τις τοξίνες ξύσε ξύσε ξύσε αυτές τις τοξίνες

ΚΟΥΚΛΕ
ΚΑΥΛΑ

Τρίβω τις πληγές μου με σαπουνόχαρτο
Και τις φωνές μου με ασημόγυαλο


Σπάω αμπούλες, καθρεφτάκια, πώματα
Βηματάκι πίσω

ΚΟΥΚΛΕ
ΚΑΥΛΑ

Και ξανά μπροστά
Τρίβω τη μούρη μου με νερό τα χέρια μου με οινόπνευμα ξυρίζω το κεφάλι μου και το αναιρώ
Ξυρίζω τα μάτια μου

« Σε 5΄ είμαι έτοιμος! »

3 Comments:

Blogger GLOBAL said...

είναι στιγμές που σε νοιώθω σαν την αρσενική ουλαλούμ (που μου λείπει πάρα πολύ).
σ' ευχαριστώ για αυτά που γράφεις και γεμίζουν αλήθεια τα μάτια μου.

7/15/2006 11:34 μ.μ.  
Blogger I have been here before said...

σ' ευχαριστώ για το " αρσενική "

: Ρ

by the way globalάκι, needy είμαστε μπροστά στο too much ή στο too little συνήθως. . . όχι;

7/15/2006 11:38 μ.μ.  
Blogger GLOBAL said...

γαμώτο ναι....με λένε ΝεΦέλη, εσένα;

7/16/2006 1:51 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home