Τρίτη, Ιουλίου 25, 2006

-ποιο είναι, πιστεύεις, το μεγαλύτερο ταλέντο σου;
-να επαναλαμβάνομαι
-σ' αυτήν εδώ τη φωτογραφία τι βλέπεις;
-τη μαμά
-και πώς σε κάνει να νιώθεις;
-καθόλου. τίποτα. είναι μια εικόνα.
-τι σου ξυπνά συναισθήματα;
-να θυμάμαι
-να ζεις;
-όχι. να ζω δεν μου ξυπνά κανένα συναίσθημα.
-εννοώ, να ζεις τις καταστάσεις που μετά θυμάσαι.
-δε νομίζω πως υπάρχει κάτι μέχρι να υπάρξει στη μνήμη.
-σ' αυτήν εδώ τη φωτογραφία τι βλέπεις;
-τη μαμά
-πού διοχετεύεις τον θυμό σου;
-δε θυμώνω. δεν ξέρω.
-εδώ τι βλέπεις;
-πάνω μου
-στην εικόνα αυτή. . .
-συνήθως ρίχνω πράγματα πάνω μου
-τι θέλεις να κάνεις μόλις φύγεις από εδώ;
-να πάω στο λούνα-παρκ
-τι θα κάνεις μόλις φύγεις από εδώ;
-θα πάω στο μπαρ
-πιστεύεις πως έχεις εξωτερική ομορφιά;
-δεν καταλαβαίνω
-νιώθεις ότι είσαι ένας όμορφος, εξωτερικά, άνθρωπος;
-δεν νιώθω. είναι μια εικόνα.
-όταν θυμάσαι τον εαυτό σου σε διάφορες στιγμές, βλέπεις κάτι
όμορφο στην εμφάνισή σου;
-έχω ασύμμετρα ρουθούνια.
-που θα πας όταν φύγεις από εδώ;
-στο δωμάτιο μου